יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

אקס פקטור ישראל

אקס פקטור ישראל

אקס פקטור ישראל לצפייה ישירה. אקס פאקטור זאת תוכנית ריאליטי שהגיעה אלינו הישר מבריטניה הרחוקה, אחרי שהיא עברה בעוד כמה מדינות. מטרת התכנית היא לבחור את הזמר הטוב ביותר בעל ה "אקס" פאקטור. מין מרכיב מיוחד בו שבשילוב עם השירה הטובה הופך אותו לכוכב אמיתי. ישנם הרבה מאוד זמרים טובים אך חסרה להם הנוכחות על הבמה. או להפך, אנשים כריזמטיים שנראים כאילו שהם נולדו כדי לתת שואו אבל השירה שלהם עצמה לא משהו. המטרה היא באמת למצוא את האדם בעל השילוב המדויק ביותר. התכנית הזאת משודרת בבריטניה כבר כעשר שנים ועדיין זוכה להצלחה גדולה מאוד. לכן הרבה מדינות קנו את הפורמט של אקס פאקטור ומנסות ליישם אותו אצליהם. עכשיו אקס פקטור מגיעה גם אלינו.


האקס פקטור הוא תכנית מיוחדת
לחצו כאן כדי לצפות באקס פקטור ישראל. כפי שהתכנית מחפשת את המיוחד, גם הצופים בבית רוצים למצוא את מה שמייחד את התכנית. אחד הדברים החשדובים וכנראה שזה גם מה שהופך את התכנית לכזו מעניינת זה השופטים, ובעיקר השופטים הקשוחים. באקס פאקטור הבריטי, השופט הקשוח והשנוי במחלוקת הוא סיימון קאוול. קאוול שייך לתעשיית הבידור והשירה. הוא שופט קשוח וחסר רחמים. הוא אומר למתמודדים הכל בפרצוף ולא משנה עד כמה שהאמת כואבת. המתמודדים סובלים ממנו הכי הרבה אבל הם גם מחפשים את האישור שלו. בעונות האחרונות חלק מהמתמודדים אמרו במפורש שהמטרה שלהם היא למצוא חן בעיני סיימון קאוואל.

האקס פקטור הישראלי.
לצפייה באקספקטור ישראל לחצו כאן. בשביל שאקס פקטור יצליח בישראל עליו להיות מיוחד כמו בבריטניה. הדבר הזה יהיה קשה לביצוע. סיימון קוואל לא מנחה את התכנית בישראל ולכן היה צורך במישהו שישחק את תפקידו. נראה כי רמי פורטיס תפס את המשבצת של קוואל. השאלה היא האם הוא יוכל למלא אותה. האם פורטיס יוכל לא רק להעליב את המתמודדים אלא לעשות את זה עם חוש הומור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה